Cvičíme v malé skupině od 3 do 8 osob. To umožňuje jak kvalitní dohled nad správnou technikou provádění, tak příjemnou atmosféru.

Zaměřujeme se na zpevnění břišních svalů a středu těla. Využíváme k tomu váhu vlastního těla a nejrůznější balanční pomůcky.

Co Vám to přinese?

  • Efektivní cvičení zábavnou formou s lidmi, kteří mají obdobné cíle jako Vy
  • Obohacení o nové účinné cviky a techniky
  • Pravidelný režim vedoucí k dobrému pocitu z viditelných výsledků

Cíl je jasný:

  • Zpevnit tělo co nejzábavnější a neúčinnější formou. A přesto nejsme zaměřeny pouze na výkon. Jde nám zároveň o příjemnou přátelskou atmosféru, díky níž cvičíme s radostí.

cvičení ve skupině


Výhody skupinového cvičení

1) MOTIVACE

Je fajn potkat se s lidmi, kteří mají obdobné cíle a společně se motivovat. Pozitivní skupinová energie je vždy silnější a déle v nás vydrží. To se může krásně odrazit v rychlejším dosažení stanovených cílů.

2) SDÍLENÍ ZKUŠENOSTÍ

Každá jsme originál, každá máme svůj jedinečný osobní příběh, každou z nás přivedlo k touze po pohybu něco jiného. Naše ambice jsou ale obdobné: CÍTIT SE DOBŘE VE SVÉM TĚLE. Při společných lekcích si najdeme chvilku i na výměnu zkušeností, co se nám osvědčilo a co naopak nefunguje. Zkušenosti druhých mohou cestu k vysněné postavě urychlit, nemusíme ztrácet čas stylem „pokus-omyl“.

3) VZÁJEMNÁ PODPORA

Platí, že jaké si to uděláme, takové to máme. Vedu lekce cvičení v roli instruktorky, k přátelské atmosféře přispívá nicméně každá z nás. Mým cílem je vytvářet podmínky pro vzájemně se podporující skupinu žen, nikoliv konkurenční prostředí, ve kterém se srovnávají výkony.


Cvičení nahradí mnoho léků, žádný lék nenahradí cvičení.

Prof. Angelo Mosso

RSS
Follow by Email
Facebook